tisdag 9 november 2010

Tjo!

Nu har Marcia dratt hem så nu är jag den enda au pairen här i familjen. Nu ska jag strax ge mig ut för att köra bil första gången själv här, kommer bli skoj :) Ska åka till ett gym som är jättestort. Tre våningar och de har verkligen allt där. Senare ska jag nog följa med när barnen ska till common så jag vet var det ligger. Det är som en extra skola som de har varje tisdag efter den vanliga skolan. Barnen har massa läxa här. Varje dag sitter de och gör ett häfte med matematik, skriv och läsövningar på cirka tio sidor. Inte illa!

Allting går jättebra här. Mamman är så omtänksam och snäll. Nu måste jag dra men vi hörs senare!
Puss kram

1 kommentar:

  1. Vad härligt att hon är snäll. Är common en typ av dagis då eller?

    Ätit något med sirap ännu eller sett en grizzlybjörn?

    De har fångat lasermannen under min högst anmärkningsvärda frånvaro här hemma. Jag borde kanske resa bort mer för ett bättre och tryggare Sverige :D

    Nu ska jag baka mig några, för att uttrycka mig fruktansvärt opolitiskt korrekt som vi gör i vår familj, "n**rar".

    Många varma vinterkramar från LasseMaja

    SvaraRadera