fredag 5 november 2010

Framme!

Hallå! Är nu framme hos familjen. Allt har gått bra. Igår avslutades "orienteringen" vid 2 och sedan fick vi skjuts till flygplatsen. Mitt flyg va försenat 3 timmar på grund av att de regnade? Så kom fram för sent för att hinna säga grattis till George som fyllde 6 igår. Men han fick sin present idag istället och han gillade den :) Presenten var lego. Sedan fick de även vars en svensk fotbollströja och en pippi långstrump bok. De hade köpt presenter åt mig med. Det var en hood tröja där det står "vernon hills cougars". Det är ett amerikanskt fotbollslag här ifrån som tydligen är grymma sa pappan så kanske får dra och kolla en match nån gång. Fick även schampo, balsam, body lotion, tvål, tandkräm, tandborste och chocklad från de. Så himla snällt.
Har ett jättemysigt rum med dubbelt så stor säng som hemma, I like! Har även en jättestor garderob med plats för mycket mer kläder och skor än vad jag har vilket borde innebära att jag behöver shoppa ;)

I morse gick jag upp vid kvart i sju för barnen ville hälsa på mig så jag åt frukost med de och Marcia som är den nuvarande au-pairen. Men gick och la mig sen igen och det var väldigt skönt. Har testat köra med mini vanen idag, det var fett. Den bilen kommer jag köra barnen i. Spelade även lite basket med Matt idag :) Ikväll har vi varit på en restaurang och ätit middag och bara umgåtts. Familjen är jättetrevlig så tror detta kommer bli bra. Marcia har tagit hand om mig jättebra och hon är jättesnäll, hon kommer vara här i helgen också sen åker hon hem på måndag. Vi är lediga i helgen förutom imorgon kväll för då ska föräldrarna på en sjukhus gala.

Hoppas allt är bra med er där hemma!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar