tisdag 2 november 2010

New York!

Da ar man i New York! Det tog 22 timmar att resa hit men det var det latt vart och allt gick bra! Idag har vi haft forelasningar nastan hela dagen. Vackarklockan ringde klockan 7 i samtliga rum.

Delar rum med en tjej fran Thailand och en fran Costa Rica. :) Vid lunchen hade vi en rast pa 2 timmar sa da drog jag och tva andra svenskar jag har traffat har till ett shopping mall med 4 vaningar som ligger 10 min har ifran. Imorgon efter vara forelasningar ska vi till Manhattan pa en guidad tur, blev glatt overraskad nar jag fick ett brev dar det stod att mina vardforaldrar hade betalat den! Mer om turen imorgon.

Kram

1 kommentar:

  1. Så du syftar på att om väskan gick att stänga vid avresa så går det inte nu? ;)

    Härligt att resan gick bra. Kramiz

    Ogge

    SvaraRadera