onsdag 3 november 2010

Manhattan!

Hej! Kom nyss hem fran en guidad tur pa Manhattan i New York City. Det var underbart aven om jag har varit dar innan. Alla som inte tidigare hade skadat Empire State Building, Rockerfeller Center, Madison square garden, Ground zero, Broadway osv. var helt fascinerade. Tog lite bilder men sitter pa hotellets dator nu for min egna funkar inte for tillfallet sa kan lagga upp de senare ifall ni vill se.

Kopte en I <3 NY troja och lyckades pruta ner den med 2 dollar for hade inte tillrackligt med pengar med mig, men det visste jag inte nar jag sa att jag ville ha den. Sa det blev ett bra kop :)

Imorgon blir vi vackta halv 7. Hoppas jag vaknar for imorse vaknade jag inte av klockan utan sov vidare tills vi skulle vara nere och ata frukost men det loste sig. Vi har fullspackat schema imorgon och klockan 8 pa kvallen flyger jag till Ohare dar jag landar 20 i tio Chicago tid. Ska sova nu for klockan ar tolv har. Ha det fint nasta gang vi hors ar jag i Vernon Hills i mitt nya hus med min vardfamilj!

God Natt!

3 kommentarer:

  1. Haha, det lönar sig att inte packa på sig så mycket pengar:D
    Fy vad bra du har det Hanna, är inte ett dugg avundsjuk som sitter hemma i regniga och blåsiga Sverige.
    Pussar Linnea

    SvaraRadera
  2. Det låter som du har det underbart härligt syrran! Och vad spännande att du ska få träffa din värdfamilj ikväll!! Jag kommer tänka på dig när jag sitter i nattregnet och skriver tentauppsats...!
    Kramkram & puss
    /Gustaf

    SvaraRadera
  3. Wohooow! Det låter så sjukt härligt Hanna! Gillar att du redan har börjat med dina prutningsskills. Tänker på hur du har det typ hela tiden. Hoppas första natten hos din familj var jättebra (och att barnen gillade de fina presenterna)
    PUSS saknar dig redan!!
    /emilia

    SvaraRadera