måndag 1 augusti 2011

Hej!

Halla!
Har inte skrivit pa lange sa nu ar det dags. Idag den forsta augusti efter 9 manader kommer Gustaf hit. Sa himla kul att han kommer. Han kommer inte forran 11.45 ikvall sa nagra timmar kvar. Ska bli nice att visa honom Chicago och mitt hem och allt. Kan vara off tisdag och onsdag. Sen jobbar jag torsdag och fredag och sedan ska familjen aka till Syracuse och kolla hus i en vecka och da ar jag off. Sa coolt. Sa nasta sondag bar det av till Boston for mig och Gustaf. Stannar dar till onsdagen. Gustaf flyger hem fran New York pa torsdagen och jag tar taget till Chicago pa onsdag. 22 timmar men jag gor det for att det ar chill, kommer se mycket langs vagen och jag gillar att aka tag ;) Kanske andras efter den turen men hoppas inte det. Men mellan Boston och Albany blir det buss eftersom de ska bygga om sparen dar mellan. Ska bli nice att se Boston, alla som har varit dar sager att det ar haftigt och att det ar annorlunda fran de flesta andra amerikanska staderna. Maste bara kolla upp vad vi ska gora dar!

En annan sak jag maste beratta har ar att jag har nu bestamt mig for att forlanga. Kommer hem nasta sommar, vet inte nar for det ar inte bestamt an. Ska bli coolt i alla fall for det ar verkligen en chans for mig att de nu ska flytta och att jag kommer fa se en annan del av USA. Samtidigt som jag redan kanner familjen och de ar sa nice mot mig. Kan inte saga annat an att jag ar excited. Kommer flytta dit i november eller december, det ar inte bestamt an.

Vadret har ar sa varmt. Runt 35 grader tror jag varje dag. Kan seriost inte va ute for mycket, ar saaaa fuktigt. Men man ska ju inte klaga! :)

Detta var bara en liten uppdatering. Kommer en battre snart det lovar jag. Ha det bast. Pussar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar