fredag 26 augusti 2011

25 Augusti!

Tjo! Tankte att nu var det dags att uppdatera! Fredag klockan ar 5 och blev nyss off. Sa skont! Veckan var snabb. Barnen borjade skolan igar. Nice! Kommer in i lite rutiner igen. Gar nu upp halv 7 fixar frukost och lunch till barnen och sedan kommer de hem klockan halv 3. Har jobbat mer denna veckan an de senaste och det har varit nice. Alla andra jobbade hela dagarna under sommaren nar jag ibland var off sa hade inte direkt nagot att gora om jag var off mitt pa dagen. Nu daremot ar de flesta off nagra timmar mitt pa dagen nar deras barn ar i skolan. 

Ikvall ska jag antagligen pa bio med Mathildorna + Conny. Imorgon drar jag nog downtown och stannar dar hela dagen, kanske drar vi till ett museum och kanske stranden. Kommer bli runt 27 grader som den senaste veckan. Sondag ska jag antagligen jobba men vet inte vilken tid an.....

Forra helgen var sa nice. Vardfamiljen akte downtown och stannade dar hela helgen for de hade tva gratis hotellnatter dar. Det betydde att jag hade hela huset for mig sjalv hela helgen, yeyy! Forsta gangen jag var hemma har sjalv hela helgen. Fast hade i for sig sallskap nastan hela tiden. Pa fredagen drog vi och kakade och sedan var vi pa bio. Final Destination 5, valdigt intressant! Pa lordagen vacktes jag klockan 11 av Mathilda sedan drog vi till Woodfield Mall och var dar hela dagen. Det oste ner dar ute. Sen pa kvallen hangde vi har i huset och pa sondagen var jag downtown med Conny och en ny au pair. Chillade runt och kollade lite pa en show. 

Kan inte fatta att Oscar och Madde kommer nasta vecka. Kanns sa himla skoj. Ar saker pa att vi kommer ha  en great time. Sedan drojer det nog lange tills jag far besok igen, men vem vet! Var ju helt saker pa att jag skulle hem i borjan av december nar aret + resemanaden ar over sa darfor bestamde hela familjen att de kommer innan dess. Men det andrades ju dock. 

Idag traffade jag forresten min thai van Beau. Hon akte ju hem i februari men ar tillbaka har i staterna nu for att plugga. Hon bor dock i Milwaukee sa lite langt harifran men hon ska skaffa bil sa kanske vi kan ses mer!

Laste forresten igenom massa gamla inlagg har pa bloggen igarkvall innan jag somnade. Vill ju inte skryta eftersom jag ar svensk men maste anda saga att nar jag laste igenom det insag jag att jag verkligen har sett mycket under dessa tio manader. Ar sa nojd med allt jag har gjort. Och mer ska det bli! I alla fall nar vi flyttar till Syracuse! 

Det var allt for nu. Lagger upp ett nytt inlagg med bilder fran Boston! Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar