tisdag 16 augusti 2011

16 Augusti!

Hej! Har allt bra. Lanar mammans dator och ska nu ta mig an att lagga upp lite bilder. Har en hel del. Borjar med Miami bilderna i detta inlagget. Tisdag har idag. Fick sovmorgon, borjade inte forran halv tolv och slutade vid 4. Igar jobbade jag bara fran 8 till 1. Sedan var jag tvugnen att fixa lite saker till forlangningen. Var precis pa posten och skickade det. Blev 9 manader jag skrev pa men kommer bara stanna 8. Kommer jobba hos de till den sista juni och resa i juli som planerat nu. Sen kommer jag hem i borjan av augusti sa jag kan borja plugga om jag nu vill det eller sa far vi se vad det blir ;)
Kanns som lang tid men ar redan taggad pa flytten. Kommer bli coolt och jag kommer bo pa ostsidan nara manga stader. Ett problem ar bara att mitt pass gar ut innan jag kommer hem men det kan jag forhoppningsvis ordna nytt har i Chicago. Sa bara runt 3 manader kvar har i Chicago. Kanns bra men kommer sakna staden sa far passa pa att vara dar mycket nu innan vi drar. Igar visade mamman tva av husen de var och kollade pa, spannande att jag fick se :) Kommer inte bo i downtown Syracuse men mycket narmre downtown an vad vi gor nu eftersom det ar mycket mindre an har. Nasta onsdag borjar kidsen skolan och forhoppningsvis jag med. Ska ga till college igen och det ser jag fram emot, spec nu nar barnen kommer vara mycket i skolan och jag kommer ha extra tid over....

Det var val allt jag hade att beratta for nu. Ikvall tar jag cykeln till gymmet och traffar Mathilda dar. Hon har bara tva manader kvar och snart har hon sin flight hem. Nice for henne! Annars fortsatter det att vara varmt har, 27 grader idag! I september kommer det bli lite mer normalt for min del. Da kommer det vara runt 20 grader och som svensk sommar ;)



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar