lördag 23 juli 2011

Hej! Har allt bra. Lordag formiddag. Sa helgen vantar :) Inte manga planer denna helgen men det kanske dyker upp! Igarkvall var det galet. Vi hade spelat minigolf och kakat cheesecake pa cheesecake factory och det hade blixtrat lite under hela kvallen men sen borjade det osregna och en storm kom. Mathilda korde och hon ville hem sa vi borjade kora men sen fick vi stanna pa en parkering for hon kunde inte se nagot. Det gar inte att forklara detta vadret, har aldrig varit med om nagot liknande. Sjukt ar det och detta var inte forsta gangen. Nar jag var i Miami hade de en varre storm, fast da pa morgonen. Vissa var utan strom i flera dagar.
I alla fall vi lyckades komma till Mathildas hus dar jag hade min bil. Sedan vantade vi dar lite och nar de slutade regna fast fortfarande blixtrade och askade akte jag hem till mig. Det gick bra och Mathilda och Conny korde hem till sig. Det har varit runt 90 f nu varje dag och fuktigt sa darfor det blir sant ovader.
Kan som sagt inte forklara hur mycket det blixtrar hela himmeln lyser och det pagar lange och mycket.

Veckan var annars bra. Har kort runt barnen en hel del pa camps. Forst baseball och sedan basket. Annars har det varit poolen i onsdags, bio igar och lite playdates pa det. Jobbade knappt i tisdags men brukar inte jobba mycket pa tisdagar. Nasta vecka ska Matt vara pa camp hela dagarna. Runt 8-4 sa da blir det bara att ta hand om den lilla.

Har inte sa mycket mer att beratta just nu. Maste nu stada upp i badrummet och rummet for det ska vara en husvisning senare idag! Pussar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar