onsdag 13 april 2011

Onsdag!

Hallå! Vanlig dag idag men så fint väder :) runt 18 grader och inga moln bara sol, wihoo!
Var på gymmet och simmade imorse sedan var jag hemma när George kom hem från skolan klockan 11 så spelade vi lite wii sen åt han lunch, peanutbutter och jelly sandwich som är en favorit. Sedan skulle han på simlektion men behövde inte köra idag för det gjorde Coles mamma. När de kom tillbaka hade de playdate hos oss medan mammorna fixade lösögonfransar hehe de måste ju vara snygga.
Vi drog till en lekplats och hängde där sedan var vi i trädgården och lekte och sedan kom Matt hem så gjorde vi ett fågelbo som han hade fått i skolan han hamrade värsta hehe men han var grym snickare!
Sedan ledde jag och George Cole hem och när vi kom tillbaka gjorde vi kumon. Nu är jag off, alltså ledig har precis käkat middag. Var Tortilla med rostbiff, ost gånger 2, creme fraiche och salsasås det var najs. Ska snart till skolan nu.

Igår sov jag till elva sedan drog jag ut och sprang det var lika fint väder igår. Sedan skypade jag med mamma och pappa och sedan började jag jobba 3. Gjorde läxor, körde barnen till kumon och väntade tills de var klara men tog bara med mig George hem för att Matt blev hämtad av mamman för han skulle på fotbollsmatch. Käkade middag med George, pasta med ostfyllning och baugette.
Sedan drog vi ut och spelade tennis och så träffade vi grannen och spelade fotboll med hennes hund. Sedan drog vi in och spelade ett datorspel och sedan kom familjen hem vid 9. Matt hade haft baseball match.

Imorgon börjar jag tidigare, klockan 6.45 för ska göra de i ordning för skolan. Sedan ska jag tvätta och förhoppningsvis hinna till gymmet/ut och springa innan barnen kommer hem. Sen ska vi göra kumon, äta middag och sedan iväg på fotbollsträningar.
Fredag jobbar jag samma tid som imorgon och lördag jobbar jag 6-9.30 am sedan ska jag in till Chicago och träffa Sara som jag inte har träffat på skitlänge. Sedan vet jag inte hur resten av helgen ser ut men kommer uppdatera. Nästan bara två veckor nu tills mamma och pappa kommer, så nice kommer bli fett och visa dem mitt nuvarande hem och Chicago och allt :)

Förra helgen var nice. Var ju i Washington DC och Philadelphia med Steffi. Skriver ett nytt inlägg om vad som hände där. Pussar kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar