fredag 6 januari 2012

Dc

Tjo! Då är jag i Dc nu efter några dagar hemma i Syracuse efter New York. New York resan kan jag berätta om senare. Kom till Dc imorse. Tidigt! Tog mig till hostelet och sen var det bara att ut och utforska. Har varit här en gång innan ju men i alla fall.

Gick till capitol och botanical garden där jag fick en gratis guidning. Sen drog jag till ambassaden och fixade nytt pass, eller det kommer om 2 veckor. Sen gick jag en massa och kl halv 6 var det en guidad tur för hostel gästerna i några konstgallerier. Inget som intresserade mig så mkt egentligen men nu när jag är själv drog jag dit för att träffa nytt folk. Och det gjorde jag, en kines, en australiensare, en mexare och två från Malaysia. Vi drog efter guidningen som var smått Weird ut och åt och nu är vi tillbaka på hostelet. Ska sussa nu och sedan får vi se vad morgondagen har att erbjuda :) skriver snart om New York!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar