fredag 23 december 2011

God Jul

Onskar er en god jul fran Syracuse! Kunde antligen lagga upp lite bilder idag, har inte varit sa engagerad i det som ni nog har markt. Bilderna ar fran nar jag forra helgen var ute och gick i skogen, sen fran julgranshugget och basketmatchen.

Har inte direkt nagon julstamning har, det enda som representerar julen har ar varan julgran + det nastan fardiga pepparkakshuset som har varit vart projekt sen i onsdags (att fa det att halla samman). Har faktiskt ocksa julstrumpor, chokladkalendrar och en satsig belsysning utomhus pa nagra stolpar. Det som saknas har ar julmusik, finns aldrig musik hos den har familjen + kalle anka och all julmat. Har ater vi inte nagot speciellt infor julen utan fortsatter med kycklingen och hamburgarna ;) Lite segt......

Vi har inte heller nagon att fira julen med detta aret sa blir nog bara familjen + mig. Har faktiskt inga planer alls tror jag i helgen och vi far se om tomten dyker upp. Julklapparna kommer i alla fall dyka upp och det ar inte lite vet jag som har slatt in dem.

Annars har det inte hant sa mycket har. Alla mina dagar ser nastan likadana ut har. Drar till gymmet, chillar, jobbar lite, lagar mat osv....
Har inte varit sa latt att hitta kompisar har eftersom har inte ar manga au pairer. Sen kan vissa inte kora vilket gor det svarare. Har skrivit in mig pa college. Tva kurser och dem borjar i mitten av januari.

Idag nar jag vaknade sa var det vitt ute sa det var nice. Har vantat pa snon men nu far vi se om det haller eller om det toar bort igen.

Nasta fredag drar jag till New York for nyar. Kommer bli fett ska traffa Steffi dar + hennes kompis. Sen stannar jag till mandagen sa blir en hel weekend dar.
Har inte sa mycket mer att saga mer an god jul igen. Har verkligen ingen aning om hur julhelgen kommer se ut men det lar bli den konstigaste hittils i mitt liv ;)
Pussar och kramar fran Syracuse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar