torsdag 30 juni 2011

Uppdatering!!

Hej!! Har kommer en uppdatering fran North Carolina. Allt ar bara bra. Vi har badat och solat hela veckan. Igar var vadret lite samre sa da akte vi till Duck en liten by och korde go-cart. Sedan var pappan och barnen och spelade mini golf och jag och mamman kollade i affarer. Veckan har varit sa chill. Har inte jobbat mycket alls, har mest hangt vid poolen sen beachen och sen poolen igen osv.... Det roliga ar att de sallskapet jag ar med vill typ vara inomhus lika mycket som utomhus och det kan jag ju inte forsta... Jag vill ju vara utomhus hela tiden nu nar vi har akt till varmen och stranden ;) Men det ar kanske pa grund av huset vi bor i som de vill hanga inne mycket med. Pa kvallarna verkar alla amerikaner vara inne och kolla TV....
Annars kan man ju vara ute i det harliga vadret ;) Men nog om det...

Idag jobbade jag pa morgonen sen hade mina vardforaldrar sagt att jag kunde lana bilen och kora ivag nagon stans om jag ville. Fattar inte att de vagar lana ut en hyrbil till mig, haha! Speciellt inte nu nar vi ar pa ett stalle dar jag aldrig varit innan. Men da tog jag chansen och akte idag ivag till ostamerikas hogsta och storsta sanddynor. Det var nice. Har bra bilder men kan inte lagga in dem forran jag kommer hem. Det var varmt som fan men tog av mig trojan och gick i bikini overdel. Dar var inte sa mkt folk kan tro att det berodde pa varmen.

Nasta stopp var att jag skulle aka pa en defintur. Missade forst var det lag och hamna lite fel sa kom istallet till en liten shop men det gjorde ju inget och fragade dar om vagen. Sa hittade dit sen. Vi akte ut med en bat i 2 timmar och kollade delfiner. Sag en massa, runt 20 tror jag och aven tva bebisar sa sota. De hade en liten show for oss nar de lekte i vattnet och det var ju vad vi ville se :) Fotade saklart en massa men fick inte det basta resultatet men det ar okej.

Det sista stoppet blev en strand i Nags Head. Det var harligt jag alskar ju att vara pa stranden. Dar var ocksa en lang brygga dar jag gick ut och dar var en massa folk som fiskade. Det basta var alla fina snackor och stenar jag hittade. Snackor och stenar som jag aldrig har sett innan. Usch igar rakade jag ta pa en dod fisk for jag trodde det var en snacka eftersom det var morkt ute!! Var nar jag var ute pa en kvallsprommenad och gud vad glad jag var att jag hittade hem nar det var morkt och jag inte kunde se fargen pa husen sa alla hus sag likadana ut.

Efter stranden tog jag den vita nissan fran Virginia och akte hem och det var samma har. Var radd att inte hitta huset men det gjorde jag :) Fick kora sakta i slutet!!

Imorgon blir det nog stranden och poolen igen. Jag hoppas pa stranden! Sedan pa kvallen ska jag jobba for foraldrarna ska ut och ata. Sedan lordag ar var sista dag. Ska aka hem nagon gang i natten pa lordag eftersom Matt eventuellt ska spela en final match pa sondag :)
Kramar fran OBX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar