måndag 6 juni 2011

Hej! Mandag morgon har nu. Min dator ar fortfarande sonder och kommer inte kunna laga den sa ni far vanja er av detta skrivandet nu utan de tre sista bokstaverna. Vad som suger ar att min bilder ar forsvunna nu :( men kan betala 150 dollar om jag vill ha tillbaka dem sa det far jag fundera pa.....

Snart kommer George hem sa da blir det att jobba. Far se vad vi hittar pa idag. Molnigt dar ute idag men i helgen var det kanon. 30 grader om inte lite mer :) Denna veckan slutar barnen skolan sa da blir det mer jobb. Fast saklart kan de inte vara hemma en hel sommar utan de ska pa camps nastan alla veckorna om jag har fortstatt det ratt. Men det ar ju bara nagra timmar per dag.

Helgen var jattebra. Sommaren har kommer bli underbar, sa mycket skoj pa gang och har finns alltid nagot att gora. I fredags hade Christin en liten goodbye sak eftersom hon akte pa resmanad igar. Vi bowlade. Betalade 3 dollar for att bowla en timme sa det var en bra deal. Sedan fanns dar en bar typ brevid dar vi lyckades komma in. :)

Pa lordagen drog jag till stranden. Var dar sjalv men det var sa nice. Badade i Lake Michigan ganger tva :) Det var skitkallt men klart jag var tvungen att ta ett dopp! Alskar ju att bada i havet. Fast detta ar ju en sjo men da slipper man i alla fall allt salt. Egentligen skulle nagra andra ocksa komma men jag drog dit lite innan for ville ha tid dar eftersom jag var tvungen att dra hem pa kvallen och jobba men sen kom inte de andra forran jag hade dratt hem... Men det gjorde inget. Pa lordag kvallen var barnen sa nice. De gjorde precis vad jag sa utan att jag behovde saga det ett antal ganger.... + att de somnade pa 5 minuter sa det var sa chill. Men det var for att de var sa trotta efter alla aktiviteter under dagen.

Igar sa ville jag sova lange men saklart vaknade jag halv 9 av barnen och aven pappan brukar vara hogljudd pa morgonen, utanfor min dorr. Men men vad gor man. Gick upp i alla fall. Sen drog jag till caribou med Kristin en ganska ny tjej har fran Tyskland. Sen hamtade vi Mathilda och sen bar det av mot six flags, ett nojesfalt. Det var fett om man alskar berg och dalbanor och det gor jag :) Spenderade resten av dagen dar och pa vagen hem kopte vi glass och den var skitgod men det var ju inte lite direkt, var ju american size ;) Sen nar jag kom hem fick jag lite mer mat. Grillat kott, sparris och nagon rissallad sa det var gott men  sen var jag matt och belaten. I alla fall de hade massor berg och dalbanor pa six flags. Och inte sa sma som de i Sverige! En lag man ner i och en stod man upp i sa det var nya upplevelser. Kopte seasonpass for 75 dollar sa nu kan vi dra dit nar vi vill och dar finns aven en vattenpark vi ska testa nasta gang.

Nu ar det bara 3 veckor sen bar det av till North Carolina och sedan ar jag hemma en vecka och da ska det firas 4th July :) Sen blir det Miami! Sa nice! Men innan dess ska det handa lite skoj har med! Maste testa Chicago stranden ju, blir kanske nasta helg!
Puss Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar