måndag 27 juni 2011

North Carolina!

Halla! Har kommer ett inlagg fran Outer Banks, North Carolina. Borjade resan igar med min vardfamilj. Flog tidigt pa morgonen sen hyrde vi en bil nar vi kom fram till Norfolk/Virginia Beach. Blev en vit Nissan ganska stor. Korde tva timmar sen stannade vi pa en restaurang och motte upp tva andra familjer som vi bor med. Sen en liten bit till med bilen och sen var vi framme vid huset.
Omg ar vad jag sager. Det ar som vi harhyrt ett hotell. Tre vaningar, runt tio sovrum och i varje sovrum ett eget badrum, egen pool, privat strand, egen bar, bastu, bubbelpool, nagra balkonger, biosalong, pokerbord, biljardbord, nagra andra spel osv..... Sjukt. En vaning har ar seriost som hela vart hus. Najs man bor med en rik familj ;) Jag fick ett eget sovrum med en skitstor sang, eget badrum och egen TV. Mitt rum ar som ett hotellrum.

Sen vi kom hit har vi typ bara vatt pa stranden och badat i poolen. Hoga vagor sa det ar najs. Igar kvall sag vi det basta. Delfiner i havet och de var bara cirka 100 meter ifran dar vi simmade. Det var fett hoppas pa att se det igen ;) De lekte i vattnet vi sag deras fenor och de hoppade ocksa :D Det var en najs upplevelse kan jag saga. Ska ta lite bilder haromkring och visa. Vi ska vara har till pa sondag. Hoppas pa att fa gora lite roliga saker har. Ar ju har for att jobba men det ar chill och inte sa anstrangande ;) Ha det super pussar kramar jag uppdaterar senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar