måndag 14 mars 2011

Måndag!

Då var det måndag kväll igen. Mindre än två veckor nu till springbreak. Hyrde bil och hostel i New Orleans igår. Helgen var jättebra på fredagen var jag med Camila och på lördagen jobbade jag på morgonen inte så ansträngande fixade frukost och sedan körde jag dem till fotbollsmatchen. Sedan drog jag in till Chicago för St Patricks firande (är på torsdag men det firades downtown i lördags). Missade dock paraden eftersom jag hade jobbat men såg i alla fall lake Michigan grön). ;)

På kvällen hämtade jag Mathilda sen hämtade jag Madde så åkte vi och åt och sedan lämnade vi bilen hos Madde och drog på en avskedsfest. Var lyckat! Sov hos Madde och drog hem på söndag eftermiddag. Sen bara chillade jag och träffade Vanessa en liten stund. Har nu ändrat till sommartid så förlorade en timme i söndags. Idag gick jag upp halv 7 och fixade frukost till barnen sedan var jag ledig till 4. Mormorn och morfarn har varit här i helgen för föräldrarna har varit i Syracuse, New York. De har varit jättetrevliga mot mig i alla fall och fick ju vara ledig i princip hela helgen så nice.
Så idag efter pojkarna dratt till skolan var jag och tränade, träffade en ny aupair en stund, sedan var jag på biblioteket. Sedan körde jag Matt till baseball + fotbollsträning. Efter det var jag hemma med George, gjorde klart ett pussel på 550 bitar som de hade börjat på med mormorn och morfarn och sedan var det lite TV. Föräldrarna är fortfarande inte hemma men de kommer nog snart!

Imorgonen börjar jag inte förrän 4 så återigen chill och kan ha sovmorgon :)
På torsdag är det alltså St Patricks day så får se om det blir något firande ;)
Ha det bra puss kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar