fredag 25 mars 2011

Hallå!

Här allt bra! Nu har det typ blivit vinter igen, snöar nu och snöade igår med. Buhuu! Men imorgon åker jag ju till solen. Står på nätet att det är runt 80 fahrenheit i Dallas och det är cirka 25 celsius. Så i min packning har jag sommarkläder :) Har nästan packat allt och har gjort det bra denna gången. Bara en liten grön rullväska + en ryggsäck! Ska köra till Madde runt 1 imorgon, planet går klockan 4 från Milwaukee! Innan dess ska jag antagligen jobba på morgonen om föräldrarna ska springa sedan ska jag nog till gymmet. Familjen ska ju också åka imorgon. De ska till Phoenix, Arizona där mammans bror bor.
Lite seg dag idag men sen är jag ju ledig länge! Killarna har playdates och jag har redan vikt tvätt, diskat och lite annat så har inte direkt något att göra. Men Matts playdate ska snart hem så då ska vi göra läxa och klockan halv 6 är jag off.

I måndags bokade jag flygbiljett till Washington DC och hem från Philadelphia. Ska dit den 9-11 april så blir helgen efter att jag kommer hem från denna resan. Satsar ju på en resa i månaden ;) Helgen efter fyller Matt 8 år och helgen efter det är det påsk och helgen efter det kommer mamma och pappa så passade bäst med den 9-11. Den helgen är det också en festival, Cherry Blossom Festival i Washington DC så kommer nog bli fett. Ska bli skoj att vara där då i alla fall. Jag flyger dit själv sen ska jag träffa Steffi där och på söndagen någon gång ska vi åka buss till Philadelphia där hon bor och på måndagen flyger jag hem igen.

Så det är mycket skoj att se fram emot. Bara runt en månad tills mamma och pappa kommer, yeyy! Ikväll ska jag träffa Mathilda och Mathilda innan jag åker och senare kanske några tjejer från clustret, får se hur det blir! Kommer inte ta med mig datorn på resan men på något av hostelen vi ska bo på fanns där nog internet så kanske har tillgång att skriva lite. Annars hörs vi helt enkelt när jag kommer tillbaka till Illinois igen.

Pussar kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar