lördag 19 mars 2011

20 mars

Hallå! Lördag kväll här :) här är allt bara bra. Har varit så fint väder nu i veckan. I tisdags var det runt 15 grader och i onsdags runt 18 grader. Så har varit ute i bara tjocktröja :D och nu är det ljust till halv 8 också så nice. Veckan var okej men den var långsam hehe men så kan det vara ibland. Inget speciellt hände. Men igår var det äntligen fredag så skönt. Var ute på en bar på kvällen inget folk i början men sen blev det bättre och många kompisar var där. Fick skjuts både dit och hem så det var schysst. Sen imorse drog jag, Mathilda och Mathilda till ett outlet mall i Wisconsin. Det var nice hade inte varit där innan men de hade de andra. Många affärer och vissa saker var jättebilliga men handlade inte så mycket. Köpte converse skor för 25 dollar och en väska så är nöjd med mina köp. För varmt med snowboots nu, hehe. Var ute och gick i snowboots då när det var 15 grader och kan säga att det var svettigt om fötterna så nu har jag lagt in de i garderoben. Nu ska jag snart hämta Mathilda så ska vi till den andra Mathilda och kolla film hon jobbar men barnen sover lagom till vi kommer dit. Imorgon ska jag jobba på förmiddagen men ska mest vara chafför. Anledningen till att jag ska jobba en söndag är för att föräldrarna ska springa marathon, fast bara ett halvt! Ska på simlektion och sedan har de kyrk skola. Sedan på kvällen har vi ett cluster möte ska bowla så blir säkert trevligt. Nu ska jag dra och hämta Mathilda men hörs snart igen pussar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar