måndag 7 mars 2011

Korkort

Sitter pa college sa blir kanske lite jobbigt for er att lasa. Har lektion men inget viktigt som ska goras och slutar om tio minuter. I alla fall det jag har att beratta ar att idag fick jag antligen tillbaka mitt korkort. Efter tva manader. Grannen var dar och hjalpte oss for saklart dok polisen upp sa vi kunde inte bara lamna...
De gjorde upp en plan om sa de skippade ena biljetten, den med bakfonstret men jag var tvugnen att betala den andra. Sa det var 180 dollar. Men det var snabbt dar var bara dar en halvtimme gick fram till domaren och han berattade vad som skulle ske. Eftersom jag ar under 21 maste jag ocksa ga en  4 timmars kurs har pa college om hur man kor bil. Ska titta lite filmer osv.... haha blir intressant. Sen ar allt over :) Sa far boka tid snart.
Annars inte mkt som har hant skont med en ledig mandag. Skypade med mamma och pappa de kommer ju snart hit som tur ar :) Sedan var jag i Gurnee pa mallet och ikvall var det college. Imorgon ska jag nog aka in till Chicago hade varit trevligt och hoppas i sa fall pa lite varmare vader an sist. Men vet ju ingen som ar ledig pa mandagar/tisdagar sa de far val bli en tur med mig sjalv.
Ha det bra dar hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar