torsdag 17 februari 2011

Tjo!

Hallå! Torsdag kväll här och snart helg :) Hela denna veckan har snön smällt. Så skönt! Det har varit runt 50 fahrenheit de sista dagarna alltså runt 10 plusgrader så riktigt härligt. Så idag hade Matt på sig skjorts för att inviga värmen :) Fast det kommer säkert bli kallt igen snart.

Idag var det en vanlig dag. Började kvart i sju med att fixa frukost och lunch till barnen. Sedan var jag ledig till halv 11 då jag hämtade George och hans två kompisar på skolan och sedan lekte de lite här hemma innan vi körde till Kindergarten club där de äter lunch och gör olika aktiviteter. När jag lämnat av barnen där drog jag till gymmet sen kunde jag dessvärre inte duscha där för några gubbar lagade duscharna, buhu så då fick jag köra hem snabbt och duscha 5 minuter så jag var i tid till Kindergarten club klockan 2.15 när de slutar. Sedan var jag hemma med George, lekte lite och åt pretzel med kanel och socker på så det blir typ som en kanelbulle. Klockan halv 5 hämtade vi Matt hos en kompis och sedan var det meningen att vi skulle hinna göra all kumon men det hann vi inte, typ bara halva för de har nya saker att lära sig så det tar lite extra lång tid för dem just nu. Divison för Matt och minus för George.
+ att de som vanligt ville ha sin lilla "ridtur" på min rygg och mina axlar så det fördröjdes lite ;)
Sedan var det dags att byta till badbyxor och köra dem till Lifetime gymmet där mamman väntade på att få bada med dem och då slutade jag. .

Har nu varit här i över 100 dagar, så konstigt men nice :)
I måndags var det ju alla hjärtans dag. Då fick jag chokladhjärtan av barnen (fast mamman som hade köpt dem ju) så gulligt + ett kort! Hade ju en liten godispåse till dem med.

Imorgon är barnen lediga från skolan. Blir kumon på morgonen, playdate, baseballträning, playdate och sen är jag off halv 6. Tar tåget till Chicago halv 9 och halv 11 går bussen till Minneapolis. Så hörs på måndag igen. Ikväll ska jag träffa Stefi, blir väl sista gången för hon åker ju på måndag morgon till Philadelphia :/
Puss kram vi hörs!

1 kommentar: