lördag 12 februari 2011

12 feb

Hallå! Hoppas allt bra där hemma. Här är allt bra. Var på cluster meeting igår där vi käkade kakor och sedan var vi och bowlade och idag jobbade jag på morgonen och sedan kollade jag på Matts basketmatch, var på Bakers Square med Stefanie och nu ska jag snart jobba igen. Matilda kommer över när jag har lagt barnen som tur är. Imorgon ska vi åka in till Chicago. Blir nog Stefanies sista gång för hon ska ju byta familj så hon åker härifrån nästa vecka. Hon ska till Philadelphia, Pennsylvania så då får man en anledning att åka dit ;) Men såklart bull att hon ska dra.

Idag bokade vi bussbiljetter till nästa helg. Jag är ledig hela nästa helg så då får man ju passa på att åka iväg någonstans ;) Vi ska åka till Minneapolis, Minnesota till Mall of America (största shoppingmallet i USA) och så ska vi turista lite i Minneapolis också. 44 dollar tur och retur med buss, nästan gratis ju.
Kommer åka från Chicago halv 11 på kvällen nästa fredag och vara framme i Minneapolis halv 7 på lördag morgon. Sedan har vi hela lördagen och hela söndagen fram till klockan halv 11 på kvällen då vi åker tillbaka till Chicago. Kommer vara framme i Chicago på måndag morgon klockan halv 7. Så blir att sova 2 nätter på en buss men ska nog gå bra. Kommer bli skoj i alla fall. Och så får jag en ny markering på min USA karta jag köpte i veckan ;)

Annars inte så mycket nytt. Allting går fortsatt bra här borta. På måndag hoppas jag på att få tillbaka mitt körkort. Rapporterar om det när jag vet hur det går. Kramar från Vernon Hills :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar