torsdag 29 mars 2012

29 Mars

Hej! Sitter i skolan nu och ska forsoka skriva en inlamning. Veckan har varit chill. Kompisarna fran Chicago akte hem igar. I mandags var vi pa zoo har i Syracuse. Var dar en gang innan med mormorn och morfarn nar vi precis hade flyttat hit. Sag lejon, tigrar, elefanter och lite annat skoj. Gillar ju att komma till zoo eftersom vi inte har sa manga i Sverige. I tisdags var det bara skola och sen hangde vi i huset. Gardagens jobb var att vi akte till Niagara fallen, blev ett tredje besok i Kanada och ett fjarde vantas om bara nagra veckor :) Vi hade dock inte mycket tid dar, bara runt 3 timmar men det var lugnt for har redan varit dar innan ju. Vadret var nice, runt 15 grader och sol sa blev battre view denna gangen. Ska lagga upp lite bilder bilder nar jag kommer hem. Idag var jag i skolan och sen ska jag jobba lite och sen ska jag tillbaka hit for att jobba med ett projekt. Igar fick jag possitiv feedback av lararen sa det var skoj.

I lordags var jag ju i Cleveland. Var pa museumet i fyra timmar, har nog aldrig varit pa ett museum sa lange men det var ett bra museum. Rock n Roll Hall of Fame. Lyssnade pa musik och chillade typ. Sen akte vi tillbaka igen pa kvallen och var hemma vid 12. I fredags tog vi nytta av att vara au pair och bo i feta hus ;) Franzis familj var bortresta sa vi fick lana deras hot tub utomhus. Sa nice. Min vardfamilj ska formodligen ocksa bygga en + pool men det blir nog efter att jag ar gone. I sondags fikade vi i tva timmar och sen akte jag sjalv till green lakes och gick dar i en och en halv timme. Sa skont och alskar att komma ut i naturen ;)

Nu i helgen har vi inga planer forutom att jag ska jobba lordagen pa dagen, far ju jobba lite (inte mycket med det nu fortiden). Snart forsta april. Alltid nice med ny manad for da inser jag att jag snart ar hemma :)
Pussar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar