onsdag 21 mars 2012

21 mars

Hej!
Har fortsatter det fina vadret, alltsa shortsvader med 25 grader ;) Sa harligt. Far se hur lange det haller. Nedrakningen ar nu nere pa 13 veckor tror jag. Aker forhoppningsvis till Cali den 12 juli och sedan till Hawaii och tillbaka till Syracuse. Sedan hem! Kommer nog bli forsta veckan i augusti. Forsta veckan i juli innan jag drar till Cali far jag folja med till North Carolina igen med vardfamiljen om jag vill :) Det kommer bli min sista vecka med dem isafall. Ar sa himla excited over min sista manad har. Ar dock valdigt blandade kanslor att lamna. Kommer bli fett att komma hem igen och paborja nagot nytt men det blir valdigt svart att lamna familjen Lacombe. Hoppas pa besok av killarna i Sverige i framtiden ;)

Igar hade jag ett test i skolan och idag ska jag ha ett. Har gatt halva kurserna nu. Terminen slutar i mitten av maj. pa lordag ska jag till Cleveland, Ohio med college. Skolan arrangerar en dagstur. Sex timmar dit sa vi ska aka redan klockan 6 pa morgonen och sedan ar vi nog tillbaka mellan 11 och 12 pa kvallen. Forra helgen var inte Nadine har, hon var i NYC. Jag och Merit hangde. I fredags var vi pa ett litet party och i lordags var det St Patricks day. Vi var pa en parad, alla au-pairer i omradet. Lite segt efter 3 timmar men var ju intressant. Dock inte som i Chicago. Pa kvallen kom jag in pa en ny klubb ;) Hoppas pa att dra dit snart igen! Sondagen chillade vi vid en sjo.

Nasta vecka far vi besok fran Chicago. En kompis till Matt och hans familj kommer hit for dem har springbreak sa det ar han excited over. Idag borjar baseballsasongen for Matt. Han spelar baseball, lacrosse och basket. For George ar det lacrosse och fotboll. Sen maste de aven trana simning infor badsasongen nar de ska till havet (NC). Detta aret kommer de ta bilen dit eftersom vi bor 13 timmar narmare.

Det sista som har hant i Syracuse ar att SU Basketlag ar topp 16 i hela USA. Pagar en turnering nu mellan collegelagen. Hela Syracuse ar i blatt och orange (lagets farger) och pa torsdag kl 7 kommer tv:n vara pa for da ska de spela igen. Hoppas saklart de vinner. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar