onsdag 23 november 2011

23 november

Hej! Har nu tranat en sista gang pa Xsports Fitness i Libertyville ;) Sprang, sa skont! Foraldrarna och jag har dock redan kollat upp att det finns ett gym i Fayetteville 15 minuter fran vart hus som vi antagligen kommer joina. Jobbade bara imorse, mamman var ute och sprang och sen gjorde jag frukost till barnen. Pannkakor till George som vanligt for han kunde inte ata bagels eller grot ;) Sedan kom en av flyttgubbarna och tog ner alla speglar + garderober. Jag hade dock packat ner hela min garderob. Visste inte att man kunde fa en sadan service. Men alla kladerna i min byra ligger kvar. Har 4 flyttlador + 3 vaskor packade och det kommer fan bli ett problem nar jag ska hem alltsa, hur ska jag ta hem allt? Har ju en massa klader i min byra med som inte ens ar nerpackade :/ Det far alltsa inte bli natt mer shoppande.....

Imorgon kommer Ida till mig pa morgonen sen drar hon med oss till mormorn och morfarn och sen sover hon hos oss. Pa fredag kommer gubbarna och tar alla moblerna + ladorna sa pa fredag kvall far vi antingen sova pa madrasser eller dra hem till mormorn och morfarn och sova dar. Pa fredag blir det aven en sista gang i chi-town. Det ar Black Friday pa fredag. Det ar typ den storsta shoppingdagen pa hela aret. Butikerna oppnar redan vid 12 pa natten, i alla fall vissa och sen paborjas shoppingen infor jul med massa erbjudanden. Men kan nog inte handla nagot. Kan i alla fall se chi-town en sista gang, snyft!

Igar var goodbye partyt for barnen. De hade skoj med hopptorn, Go-cart, spelmaskiner och boxning. Dock var barnen sorgsna for de ar radda att de inte ska fa se sina kompisar igen och det forstar jag.
Ar faktiskt lite nervos infor flytten. Allting kommer vara nytt igen som nar jag kom hit fast fordelen ar ju att jag kanner redan familjen :) I det nya huset finns det 6 sovrum sa mamman sa att jag kan valja var jag vill bo, i kallaren, pa forsta vaningen eller pa ovanvaningen dar familjen kommer bo. Foreslar dock inte kallaren men ar ju glad med whatever, spelar ingen roll ar bara glad att jag far chansen att bo dar ju. Jag uppdaterar nar vi ar dar, eller nar vi ar pavag beroende pa nar jag har tillgang till internet. Pussar ha det bast och en trevlig forsta advent ;) Kan ocksa beratta att vi kommer kora samma vag som jag tog med taget tillbaka fran Boston. Alltsa genom Illinois, Indiana, Ohio, Pennsylvania och slutligen New York!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar