måndag 26 september 2011

26 september!

Hej! Har val inte sa mycket att beratta egentligen men alltid nagot. Idag regnar det och det ska det nog gora hela veckan plus att det gjorde det hela helgen. Ska bara jobba nagra timmar idag, imorgon och onsdag sen blir det mer torsdag och fredag for barnen ar lediga fran skolan eftersom det ar nagon judisk hogtid. Sen ska jag jobba lordag morgon som jag brukar gora och sen resten av helgen ar jag off som det ser ut nu i alla fall. I torsdags fick George halsfluss sa han var hemma hela torsdagen och fredagen fran skolan med mig men idag gick han tillbaka. Jobbade lordag morgon och sen var jag off resten av helgen.

Pa fredagen drog jag bara och kakade thai mat med en thai kompis. Sen pa lordagen sa drog vi till Milwaukee pa Oktoberfest det var ganska intressant. Var jag, Conny ganger tva och Katrin ganger tva sen traffade vi tva tyska kill au pairer dar som vi hangde med. Tanken var att vi skulle sova hos en som Conny hade couchsurfat med men hon ringde honom ett antal ganger och inget svar sa vi blev inbjudna att sova i killarnas hotellrum som de redan hade bokat. Pa sondagen drog jag med taget fran Milwaukee till Chicago klockan atta pa morgonen for att vi hade ett cluster mote dar och de andra tjejerna ar med culture care sa de stannade kvar och sov. Motet var en poangjakt det var val inte sa speciellt men traffade en ny tjej dar fran Goteborg. Hade ingen aning om att hon med var har. Hon bor dock 40 minuter fran mig valdigt nara Wisconsin. Sen drog jag hem och bara chillade. I morse var jag i skolan och nu kommer barnen hem om en timme. Det var allt jag hade att saga! Hoppas allt ar bra med er :)
Pussar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar