tisdag 21 februari 2012

21 feb

Hej! Vet att jag inte har skrivit pa jattelange, ska bli battre! Idag gjorde jag mitt forsta test i min psy kurs. Det gick sakert bra! Sista veckorna har bara varit vardag som numera mest bestar av skolan, lite jobb och sa gymmet och traffa tjejerna. Har fortsatt med springgruppen och det gar bara bra. Min management kurs ar svar men far lite extra hjalp av lararen, han ar sa schysst. Dar ar aven en spank utbytesstudent som kanner sig lite lost sa vi kan hjalpa varandra i fortsattningen.

Vad som annars har hant ar att jag nu har semester i en vecka, yey! Kanns dock ensamt har utan barnen och mamman. Barnen ar lediga fran skolan denna veckan sa de flog till Chicago i lordags. Min vardpappa ar dock fortfarande hemma for han jobbar. Han ska aka imorgon kvall och traffa familjen i Chicago. Sjalv ska jag ocksa ivag. Ar hemma nu forsta delen av veckan sa att jag kunde gora mitt test och ga till min klass imorgon. Pa torsdag morgon ska jag ta bussen till Philly och hamta mitt pass. Lika bra att ta tag i det nu nar jag anda ar ledig. Sen pa torsdag kvall tar jag bussen over natten till Toronto. Ar framme pa fredag morgon och ska mota upp Nadine och Merit. De kommer anlanda pa kvallen. Sen ar vi dar till sondag. Ar excited :)

Har aven borjat min nedrakning och har runt 18 veckor kvar i Syracuse! Sen far vi se om jag tar en liten resa till Cali innan jag landar i Sverige :) Kan inte vanta pa att komma hem men samtidigt ska jag ta vara pa min sista tid har. Om allt gar som vantat borjar jag plugga till hosten. Dock en hemlighet vad jag ska plugga ;)

Vi hors nar jag ar i Toronto eller efter. Kommer bli fett! Massa pussar och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar